+ZWROTY I WYMIANY
Na wymianę lub zwrot towaru masz 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki!
Nie musisz nawet podawać powodu zwrotu, chociaż będziemy wdzięczni za taką informację – wykorzystamy ją przy konstruowaniu oferty i ulepszaniu działania sklepu Brodaty Łotr Wear.
Jak wymienić lub zwrócić produkt?
1. Zwracany / wymieniany towar musi być nowy, bez oznak użytkowania.
2. Napisz do nas na adres info@roguenation.pl, podeślemy formularz wymiany, który trzeba wypełnić.
3. Zapakuj produkty wraz z formularzem i odeślij na adres korespondencji:
ROGUE NATION
ul. Transmisyjna 3/5
092-410 Łódź
4. Po otrzymaniu przez nas przesyłki – możliwie najszybciej zwrócimy Ci pieniądze (maksymalnie 14 dni) lub wyślemy pożądany przez Ciebie produkt.
5. Zgodnie regulaminem sklepu oraz z przepisami ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. poz. 827) art. 38 pkt 5 konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w przypadku towarów, których nie można zwracać ze względów higienicznych lub zdrowotnych – jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
W związku z tym produkty z kategorii bielizna, kolorowe maski, produkty personalizowane itd. nie podlegają zwrotowi ani wymianie.
+REKLAMACJE
Bierzemy pełną odpowiedzialność za oferowane produkty!
W przypadku wady produktu wystarczy e-mail na adres info@brodatylotr.pl – nie wymagamy wypełniania żadnych formularzy.
Wadliwy produkt wymieniamy niezwłocznie na nasz koszt (włącznie z kosztem dostawy)
Pokryjemy również koszty odesłania wadliwego produktu do nas. Jeżeli wymiana produktu nie będzie możliwa zaproponujemy wybór innego z naszej oferty lub zwrot pełnej wpłaconej kwoty.
Adres do korespondencji, zwrotów, reklamacji i wymian:
ROGUE NATION
ul. Transmisyjna 3/5
092-410 Łódź